Ta strona korzysta z plików cookie. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Przeczytaj więcej.
Bilety
Logo 1 Logo 2 Logo 3 Logo 4

Martin Mirowski - NOSPR

Martin Mirowski

Kompozytor, aranżer. Studiował na Wydziale Kompozycji, Dyrygentury, Teorii Muzyki i Muzykoterapii w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pod kierunkiem Grażyny Pstrokońskiej – Nawratil. Komponował muzykę m.in. do spektakli: Audiencja III” B. Schaeffera, „Księżniczka na opak wywrócona” P. Calderona, „Car Mikołaj” T. Słobodzianka, „Juliusz Cezar” W. Szekspira, „Gruba świnia” N. Labute’a, „Nieśmiały na dworze” T. de Moliny, „Sędziowie” S. Wyspiańskiego, „Panny z Wilka” J. Iwaszkiewicza, „Przyjaciel” R. Paczochy, „Kasia z Heilbronnu” H. von Kleista, „Czarownice z Salem” A. Millera, „Broniewski” R. Paczochy. Jest autorem ścieżki dźwiękowej do filmu „Zamiana” C. Harasimowicza w reż. K. Aksinowicza oraz „Jest inaczej?” w reż. B. Dombrowskiego.
Wielokrotnie współpracował z teatrami lalkowymi. Za muzykę do spektaklu „Jak Matołusz poszedł szukać olbrzyma” T. Dorsta i U. Ehler otrzymał nagrodę na Ogólnopolskim Festiwalu Teatrów Lalkowych w Opolu (2003), a za muzykę do „Córki Króla Mórz” Ż. Karasińskiej - Fluks nagrodę na Międzynarodowym Festiwalu Teatrów Lalkowych w Toruniu (2003).
Jest też laureatem konkursów kompozytorskich w Tarnowie, Warszawie i Wrocławiu. W latach 2003-2007 był kierownikiem muzycznym Wrocławskiego Teatru Lalek. Jest założycielem, kompozytorem i dyrektorem artystycznym orkiestry symfonicznej „The Film Harmony Orchestra”

100

Potrzebujemy podstawowych danych
0
Loading