Czas na dokonanie płatności: 00:00
Ta strona korzysta z plików cookie. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Przeczytaj więcej.
Bilety
Logo 1 Logo 2 Logo 3 Logo 4

Katharina Magiera - NOSPR

Katharina Magiera

fot. Wolfgang Runkel

Katharina Magiera dopiero podczas studiów w klasie fortepianu w Mannheimie zdecydowała się rozpocząć
studia w klasie śpiewu Very U.G. Scherr. Następnie studiowała z Hedwig Fassbender we Frankfurcie nad Menem oraz Rudolfem Piernayem w Mannheimie, gdzie uzyskała dyplom. Otrzymała stypendium Villa Musica od landu Nadrenia-Palatynat, stypendium Live Music Now fundacji Yehudi Menuhina oraz Niemieckiej Fundacji Stypendialnej. W 2009 wygrała konkurs Mendelssohna. Katharina Magiera gościła na scenach Staatstheater Wiesbaden, Opéra National du Rhin w Strasburgu i opery we Frankfurcie, gdzie jesienią 2009 roku została zatrudniona jako stały członek zespołu. Występowała w wielu rolach, m.in. jako Sfinks (Edyp G. Enescu), Bradamante (Orland szalony A. Vivaldiego), Rozalia (Niziny E. d’Alberta), Alisa (Łucja z Lamermooru G. Donizettiego), Tisbe (Kopciuszek G. Rossiniego), Żona Untosa (Kullervo A. Sallinena), Stallmagd (Königskinder E. Humperdincka), Kornelia (Juliusz Cesar G. F. Händla), Arcykapłanka (Penthesilea O. Schoecka), Flosshilda/ Schwertleite (Pierścień Nibelunga R. Wagnera), Ježibaba (Rusałka A. Dvořáka), Małgosia (Jaś i Małgosia E. Humperdincka), Driada (Ariadna na Naksos R. Straussa), Filozofia (L'Orontea A. Cestiego) i Marcelina (Wesele Figara W.A. Mozarta). W operze we Frankfurcie brała udział w premierze 3 jednoaktowych oper B. Martinů (Larmes de couteauAlexandre bisVeselohra na mostě). W repertuarze koncertowym artystki znajdują się pasje i kantaty J.S. Bacha, requiem Duruflégo, Dvořáka, Verdiego, Schnittkego i W. A. Mozarta, a także oratoria Händla, Mendelssohna i Honeggera. W 2017 Magiera zagościła na festiwalu w Salzburgu w roli Schwertleite pod dyrekcją Christiana Thielemanna.

100

Potrzebujemy podstawowych danych
0
Loading