Ta strona korzysta z plików cookie. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Przeczytaj więcej.
Bilety
Logo 1 Logo 2 Logo 3 Logo 4

Justyna Ołów - NOSPR

Justyna OłówAlt

fot. Kinga Karpati & Daniel Zarewicz

W 2021 roku zadebiutowała w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej jako Katharina Schratt w balecie Mayerling. Październik 2023 roku przyniósł jej debiut w paryskim Théâtre des Champs-Élysées z Balthasar-Neumann-Orchester pod batutą Thomasa Hengelbrocka.

Studiowała na warszawskim Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina i Hochschule für Musik, Theater und Medien w Hanowerze. Była uczestniczką Akademii Operowej Teatru Wielkiego – Opery Narodowej. W 2019 roku zadebiutowała na scenie Filharmonii Narodowej, wykonując partię altową w Oratorio de Noël Saint-Saënsa, a także w Pieśniach historycznych Krzesimira Dębskiego pod batutą kompozytora. Podczas festiwalu Opera Rara w Krakowie zaśpiewała partię altową w Madrigal Opera Glassa. Z towarzyszeniem Capella Cracoviensis wykonała Alt-Rhapsodie Brahmsa w Helsinkach oraz partię Cnoty w Wyborze Herkulesa Handla w Brugii. W 2022 roku wystąpiła z Orkiestrą Filharmonii Narodowej w Warszawie w Requiem Mozarta.

Justyna Ołów występowała pod batutą takich dyrygentów, jak Jonathan Darlington, Ádám Fischer, Thomas Hengelbrock, Alessandro de Marchi, a niektóre z orkiestr, z którymi pracowała, to Capella Regia Polona, Balthasar-Neumann-Orchester i Sächsische Staatskapelle Dresden. W jej dyskografii znajdziemy Faniskę Cherubiniego, pieśni Moniuszki czy album z dziełami Hassego i Vivaldiego. Jako członkini Junges Ensemble drezdeńskiej Semperoper wystąpiła m.in. w Carmen, Rusałce, Czarodziejskim flecie, KopciuszkuElektrze. W tym sezonie powraca gościnnie na scenę Semperoper.

100

Potrzebujemy podstawowych danych
0
Loading