Aktualność - NOSPR
Nabór na stanowisko - Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji
Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia to wiodąca polska orkiestra oraz jedna z najważniejszych instytucji kultury w kraju. Od niemal 90 lat tworzy główny nurt polskiej kultury muzycznej poprzez działalność koncertową, wydawniczą i edukacyjną.
Z orkiestrą regularnie występują najwięksi muzycy świata, a spektakularna siedziba zespołu jest miejscem budzącym zachwyt wśród słuchaczy i artystów. Od kwietnia 2018 NOSPR należy do organizacji ECHO, skupiającej 23 najlepsze sale koncertowe Europy.
W NOSPR kultywujemy najlepsze tradycje świata muzycznego, a także tworzymy nowe formaty wydarzeń artystycznych i szukamy nowych sposobów interakcji z publicznością. Jesteśmy współorganizatorem Festiwalu Katowice Kultura Natura, Festiwalu Prawykonań i Festiwalu Muzyka+Nauka oraz Międzynarodowego Konkursu Muzycznego im. Karola Szymanowskiego.
Zmieniamy się i rozwijamy, w związku z tym poszukujemy do naszego zespołu pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji
Główne obowiązki:
- Tworzenie i publikowanie kreatywnych i jakościowych treści na platformach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, itp.);
- Planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii reklamowych w social media;
- Budowanie zaangażowania i relacji z odbiorcami poprzez aktywną interakcję w komentarzach i wiadomościach;
- Realizowanie celów marketingowych na kanałach (Meta Ads, Linkedin Ads);
- Analizowanie danych i raportowanie efektywności działań;
- Śledzenie trendów w social media oraz wdrażanie ich w strategię marki;
- Współpraca z grafikami oraz copywriterami;
- Współudział w opracowywaniu koncepcji działań marketingowych dla poszczególnych wydarzeń w instytucji;
- Zawiązywanie współpracy, koordynacja i nadzór zleconych zadań z podmiotami zewnętrznymi (np. agencje kreatywne, domy mediowe, influencerzy, autorzy tekstów, graficy itp.);
- Operowanie budżetem w ramach powierzonych zadań;
- Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i nadzór formalności w systemie elektronicznym;
- Współpraca z mediami oraz partnerami w zakresie wymiany wzajemnych świadczeń sponsorskich publikowanych online;
- Współpraca międzydziałowa oraz z zespołem projektowym;
- Udział w brainstormingu i spotkaniach kreatywnych;
- Dbanie o spójność i zgodność treści z tonem i wizerunkiem NOSPR.
Oczekiwania:
- Min. 2-letniego doświadczenie w pracy w obszarze social media;
- Znajomość narzędzi do analizy i zarządzania social media (np. Google Analiticts, Meta Ads. itp.);
- Umiejętność tworzenia angażujących treści w programie Canva (tekst, grafika, wideo, prezentacja);
- Zmysł estetyczny i znajomość podstawowych zasad projektowania;
- Znajomość trendów w social media i umiejętność szybkiego wdrożenia i dostosowywania się do zmian;
- Komunikatywność, kreatywność i samodzielność w działanie;
- Doświadczenie we współpracy z podwykonawcami i partnerami;
- Zainteresowanie kulturą muzyczną;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie);
- Odpowiedzialność za powierzone zadania;
- Samodzielność w działaniu;
- Bardzo dobra organizacja pracy;
- Umiejętność pracy zespołowej;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Kompetencje interpersonalne;
- Skrupulatność i precyzja;
- Dostępność pracy w siedzibie NOSPR;
- Biegła znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy w instytucji kultury
- Posiadanie wiedzy muzykologicznej
- Znajomość podstaw reklamy płatnej (Meta Ads, Google Ads).
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w prestiżowej instytucji kultury,
- Pracę w dynamicznym, ambitnym oraz pełnym zaangażowania i pasji do sztuki zespole,
- Wsparcie w rozwoju i zdobywaniu nowych ciekawych doświadczeń,
- Dużą różnorodność zadań i realizowanych projektów,
- Udział w tworzeniu nowoczesnej instytucji kultury i realny wpływ na rynek muzyczny,
- Możliwość uczestniczenia w ciekawych wydarzeniach kulturalnych,
- Możliwość korzystania ze świadczeń socjalnych np. platformy do nauki języków obcych
Na stanowisko Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji aplikować można wysyłając CV na adres rekrutacja@nospr.org.pl do dnia 20.02.2025.
Prosimy o dołączenie do aplikacji portfolio z projektami prowadzonych social mediów w dowolnej formie (dokument PDF, link do strony, prezentacja itd.)
W tytule wiadomości prosimy wpisać: Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Prosimy o załączenie w CV poniższej klauzuli:
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza informacje wynikające z art. 221 Kodeksu Pracy, zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez NOSPR w celu realizacji procesu rekrutacji.