Aktualność - NOSPR
Nabór na stanowisko - Kierownik Działu Marketingu i Komunikacji
Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia to wiodąca polska orkiestra oraz jedna z najważniejszych instytucji kultury w kraju. Od ponad 80 lat tworzy główny nurt polskiej kultury muzycznej poprzez działalność koncertową, wydawniczą i edukacyjną.
Z orkiestrą regularnie występują najwięksi muzycy świata, a spektakularna siedziba zespołu jest miejscem budzącym zachwyt wśród słuchaczy i artystów. Od kwietnia 2018 NOSPR należy do organizacji ECHO, skupiającej 22 najlepsze sale koncertowe Europy.
W NOSPR kultywujemy najlepsze tradycje świata muzycznego, a także tworzymy nowe formaty wydarzeń artystycznych i szukamy nowych sposobów interakcji z publicznością. Jesteśmy współorganizatorem Festiwalu Katowice Kultura Natura, Festiwalu Prawykonań i Festiwalu Muzyka+Nauka oraz Międzynarodowego Konkursu Muzycznego im. Karola Szymanowskiego.
Zmieniamy się i rozwijamy, w związku z tym poszukujemy do naszego zespołu pracownika na stanowisko:
Kierownik Działu Marketingu i Komunikacji
Poszukujemy osoby ambitnej i pełnej pomysłów, z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem i prowadzeniu projektów. Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika Działu Marketingu i Komunikacji będzie tworzenie polityki marketingowej oraz koordynacja wdrażania działań związanych z komunikacją w ramach strategii NOSPR.
Zakres obowiązków:
- tworzenie strategii i planów komunikacji marketingowej NOSPR (długoterminowych i dla wybranych projektów)
- zarządzanie zespołem Działu Marketingu i Komunikacji
- zarządzanie budżetem działu, w tym przygotowanie planów budżetowych na kolejne lata
- współtworzenie kampanii i treści na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej NOSPR
- wsparcie działań z zakresu content marketingu i copywritingu
- współpraca przy tworzeniu treści audiowizualnych na potrzeby NOSPR
- tworzenie i przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych
- planowanie i nadzór nad realizacją budżetu działu
- koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych
- współpraca i utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami, patronami medialnymi i instytucjami partnerskimi
- analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych i komunikacyjnych NOSPR i planowanie (wspólnie z Działem Organizacji i Rozwoju Publiczności) optymalizacji tych działań
- współpraca z innymi działami w zakresie wynikającym z obowiązków na stanowisku
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego (preferowane kierunki z obszarów: zarządzania w kulturze, marketingu, studiów muzycznych)
- co najmniej 2-letniego doświadczenia na kierowniczym stanowisku
- umiejętności budowania, rozwijania i zarządzania zespołem
- umiejętności koordynowania i prowadzenia projektów
- znajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (w mowie i piśmie)
- lekkiego pióra, umiejętności tworzenia różnorodnych tekstów formalnych i marketingowych
- kreatywności
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
- bardzo dobrej organizacji pracy (samodzielności, zaangażowania, dokładności, rzetelności i systematyczności)
- dyspozycyjności w ramach zadaniowego czasu pracy
- świadomości odpowiedzialności za realizację zadań finansowanych ze środków publicznych
- gotowości do pracy pod presją czasu i w zmiennych warunkach, umiejętności priorytetyzacji zadań
- bardzo dobrej komunikacji (w tym umiejętności negocjacyjnych) oraz wysokiej kultury osobistej
- zainteresowania kulturą muzyczną i posiadania podstawowej wiedzy w tym zakresie
Mile widziane:
- znajomość rynku muzyki klasycznej
- znajomość zasad i praktyczne doświadczenie w prowadzeniu firmowych kont w social mediach (Facebook, Instagram, Twitter)
- znajomość CMS wordpress
- znajomość systemu mailingowego getresponse
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prestiżowej instytucji kultury
- pracę w dynamicznym, ambitnym oraz pełnym zaangażowania i pasji do sztuki zespole
- wsparcie w rozwoju i zdobywaniu nowych ciekawych doświadczeń
- dużą różnorodność zadań i realizowanych projektów
- udział w tworzeniu nowoczesnej instytucji kultury i realny wpływ na rynek muzyczny
- możliwość uczestniczenia w ciekawych wydarzeniach kulturalnych
- możliwość korzystania ze świadczeń socjalnych, m.in. karty Benefit Multisport
Na stanowisko Kierownika Działu Marketingu i Komunikacji aplikować można przez stronę: pracuj.pl do dnia 25.05 2022 r.
Prosimy o załączenie CV i listu motywacyjnego.
W tytule wiadomości prosimy wpisać: Kierownik Działu Marketingu i Komunikacji
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Prosimy o załączenie w CV poniższej klauzuli:
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza informacje wynikające z art. 221 Kodeksu Pracy, zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez NOSPR w celu realizacji procesu rekrutacji.